Operationele Structuur Training

Zet een effectieve KPI structuur op in alle lagen van je organisatie.

Praktische informatie

Operationele Structuur Training

Duur:

2 dagen (09:00 – 16:00 uur)

Groepsgrootte:

maximaal 12 deelnemers

Werkwijze:

Interactieve training met praktijkcasussen en oefeningen

De Operationele Structuur training helpt je om routinematige aansturing in te zetten in jouw organisatie. In 2 dagen leer je wat de optimale escalatie en cascadatie structuur is binnen jouw organisatie en start je met een pilot in het door jou gekozen team.

Wat leer je tijdens de Operationele Structuur Training?

  • Opzetten en leiden van dag- en weekstarts.

  • Bepalen en uitwerken van Kritische Proces Indicatoren en Activiteiten Indicatoren.

  • Visueel maken van voortgang op KPI’s en AI’s. Zijn we aan het winnen of verliezen?
  • Escaleren en cascaderen van informatie in de organisatie.

  • Borgen van continu verbeteren in de dagelijkse werkroutine.

  • In kaart brengen van de Tier Pyramide van jouw organisatie

Voor wie is de Operationele Structuur training?

Voor medewerkers, teamleiders, supervisors en managers. Kortom, voor iedereen die onderdeel uitmaakt van de organisatie. Deze training en bijbehorende structuur is ook goed toepasbaar in de dienstverlening.

Resultaat

Na afloop van de training:

  • Heb je een helder beeld van de optimale escalatie- en cascadatiestructuur voor jouw organisatie.

  • Kun je routinematige aansturing effectief toepassen in de praktijk.

  • Heb je een eerste pilot opgestart binnen jouw eigen team om direct de nieuwe structuur te testen en door te ontwikkelen.

99%

van de deelnemers aan onze trainingen beveelt ons aan

Direct toepasbaar

Alles wat je leert, pas je meteen toe in jouw eigen werkproces.

Maatwerk

TPI combineert bewezen methodiek met maatwerk, waardoor de structuur altijd past bij jouw organisatie

Deze training boeken?

Torpstra Peformance Improvement verzorgt trainingen op het gebied van Continu Verbeteren. Met 15 jaar ervaring helpen we organisaties om processen slimmer te maken, mensen te betrekken en resultaten duurzaam te borgen.